Wednesday, December 30, 2009

something, something



Barton Fink gibiyim muse um kaçtı....


Bir para babasına sırtımı dayayıp pop-alaturka albüm yapmak istiyorum..


İbo, Tancu ve 80li ve 90lı yıllarda yaşamış bütün erkekleri öpmüş Avşar kızı gibi geçmişe sünger cekip tesettürlü modacıdan giyinmek istiyorum. (bknz. rabia yalçın)


Erkek olup Halis Torpak amcazade gibi 3 senede bir ergen kız almak istiyorum.


Türkiyede banka hortumlayıp, tropikal adalarada offshore hesap açtırmak istiyorum.


Afla dağdan inip kendime 5000 TL aylık bağlatmak istiyorum.


Bülent Arınçı kozmik gaz odalarına gömüp, günde 24 saat cosmic girl dinletmek istiyorum.


Ayşe Arman'ın kızı, kocası, dubaisi ve kukusunu okumak, görmek, duymak bilmek istemiyorummmmmmmm.


Rihanna' nın furturistik saç tıraşlarını törkish gay pop starlarda görmek istemiyorum. ( cok lazımsa jamie dornan'ın saç sakal hertürlü tıraşını gay camiası ve ben included çok seviyoruz.)


Victoria's Secrettaki karıların en azından yarısı kadar bacak boyum olsun istiyorum. Ki bu noel babadan yegane isteğim 30 milyon senin olsun kafamı geyiğe, ayağımı kızağa bağla beni çekiştir..


Ertuğrul Özkök'ün gurmemsi, vedat milorumsu, evliya çelebimsi yazılarını artık görmek istemiyorum dicektimki bu dileğim gerçekleşti galiba...


Asaf Savaş Akat'a iki tokat patlatıp 1000 senedir ekonomi konuşuyosun millet acından öldü buna bi önerin varsa konuş yoksa artık bi sus be adam demek istiyorum..


Cengiz Çandar'a 2 yumurtada ben atmak istiyorum..


Zengin Koca bulup boş boş gezip, botoks yaptırıp, pilates dvdsi çıkarmak istiyorum.


Royal Tenenbaums beni evlat edinsin istiyorum.


Dünyanın en iyi şarkısı ödülünü No Suprises'a vermek istiyorum yada This Mess We're in de mümkün.


Halen Harry Potter sevmek, izlemek, okumak istemiyorum.


İçinde ''C'' harfi olsun olmasın mütemadiyen her kelimeyi cue cuuuue cieee diye vurgulayan diksiyon addict haber spikerlerine uçan tekme atmak istiyorum.


Bir tane daha gerçek veya çakma Marmaris Büfe görmek istemiyorum.


İstinye Parkta görüldü haberi görmek istemiyorum.


Kasırgalara artık abdülhamit, osman, fatih gibi osmanlı erkeği isimleri verilsin istiyorum.


Sarı röfleli, ugg giyen, raynacı karı görmek istemiyorum.


Erkekliği bi kız fazla götürmek sanıp utanmadan bide gaylere dil uzatan homofobik, beyinsiz, kromatik erkeklerden hala nefret ediyorum.


Erkekliği bi kız fazla götürmek sanıp gaylere dil uzatmayan, beyinsiz, kromatik erkeklerdende hala nefret ediyorum.


Kitap, gazete vs. okumayıp otu boku googleyıp ahkam kesen tiplerle muhattap bile olmak istemiyorum.


Yaptıklarının veya söylediklerinin arkasında durmaktan korkan insanları hala ciddiye almıyorum.



Merkür artık lütfen gerilemesin istiyorum.


2010 a geldik artık bi uzay aracıyla tranportasyonumu sağlansın istiyorum.


Demekki senin aşk boş bir laftı, dilinden düşüpte kırıldı, toz penpe hayalleri vardı, penpesi gitti tozu kaldı lyriclerini ben yazmış olmayı çok isterdim fekat olamadı.. Lakin 2010da; oh defoldun gittin, sensiz çok mutluyum allah belanı verecek rezil herif kahrol geber içerikli bi tane patlatmak istiyorum.


Youtube artık açılsın istemiyorum zaten başabakan bile girebiliyomuş oo yüzden hiç gerek yok, hatta facebok, twitter, messenger, bloggerda kapansın istiyorumki; Ktunnel Vtunnel Hetunnel sikko tunnelin hepsine nur yağsın.


Millete at ve eşşek eti yedirenlere okunmamış domuz eti yedirmek istiyorum.


Lazca resmi dil olsun, okullarda lazca eğitim verilsin istiyorum diye ayaklanma başlatıp sınırsız ifade özgürlüğüm var diye bas bas bağarmak istiyorum, demokrasinin böylesine bayılıyorum.



Artık bari bu yaz bari Kırım Kongo Kanamalı hortlamasında dağ, bayır, ova, viyadük, delta, alüvyon, gezim istiyorum. Hakkaten o göt kadar kenenin yaptığı katliama bak, götü yere yakından korkucaksın diye boşuna dememişler..

Geçen seneki Amerika başkanına verilebildiyse bu seneki nobel barış ödülüde Modern Warfare 'e verilsin istiyorum.



Victor veyahut Rolf en olmadı Alber Elbazla evlenmek istiyorum.


Telefonumun ve laptopımın ŞARZI hiç bitmesin istiyorum. Telefon faturamı ödemeyince içeri dışarı hiçbi aramaya kapanmasın yada biri bana jest yapıp gidip açtırsın istiyorum özellikle şu saniye itibariyle bu en priority isteğim:) Bunu yapanın bir sene boyunca kapısında tasmayla bekleyeceğime şerefim ve namusum üzerine yemin içiyorum.



Suç ve Cezayı 3. kere okuyup buhran geçirip akıl hastanesinde bi süre takılıp,çıktıktan sonra küçük ve bakir bi kasabada, puslu ve ağıııır bi havada, four seasons winter eşliğinde, Nuri Bilge Ceylan filmi karakteri gibi yaşamak kesinlikle istemiyorum.


Sigara paketlerindeki fotoğraflı uyarıların ne boka hizmet ediceğini istatistiki olarak bir an önce görmek istiyorum.


Meteroloji tahminleri bi kerede tutsun istiyorum. Aksi takdirde devletin, yegane inancım olduğu tek kaleside devrilmiş olucak.


Bu sene bitane Michel Gondry, bitane Sofiia Coppola, bitane Charlie Kaufman, bitane Woddy Allen filmi daha izlemek istiyorum.


Orhan Pamuk yiyosa gelip Türk gazete, tv, dergi vs. lerine demeç versin istiyorum.


Kadınlar için keşfedilen ERKEKLER GİBİ AYAKTA İŞEME HUNİSİNİ bitek benmi denedim, bu konu aydınlansın istiyorum.



Başak burçları bu sene % 99.9 evleniyomuş, mümkünse hepinizden ricam tam altın veya beşi biyerdeden aşağı birşey istemiyorum.



30 milyonda  % 99.9 başak burcu birisine çıkıcakmış, hala bilet almadım ama o kişi kesinlikle ben olmak istiyorum.


Herkese Have a very nice & very drunk new years eve diliyorum.


EN ÜSTTEKİ FOTOYA TIKLAYIN SÜPRİZ VAR!!

No comments:

Post a Comment