Wednesday, January 19, 2011

Haziran 2011'e Hikayeler

Demokrasi: 1- Halkın rızkıyla stadyum yapmak  2- Resmi konutunu beğenmeyip halkın rızkıyla 46.000 liralık villada oturmak. 3-  Utanmadan halka nankör veya neo-con demek bir de üstüne stadyumunu vermem diye tehdit etmektir.

Türkiye'de demokrasi vardır.!?




Valla bir Gemide'yi izlerken bu kadar ağzım bozulmuştu bir de saolsun Recebimi izlerken ağzım lağım gibi oluyor. Beğenmediğine ucube, gönül koyduğuna nankör, yaşam tarzına saygı duğduğuna aksırık tıksırık, sabah başlıyo akşama kadar saydır babam saydır. Saolsunlar Recebim teklediği yerde danışmanları ile kabine de desteklerini esirgemiyorlar. Biri ''Galatasaraylı olmayı askıya aldık.'' diyerek şalteri indirmiş. Diğeri ilköğretim 2. sınıfta amcaoğlunun takımına özenen ezik kocakafalı çocuklar gibi ''Galatasaray'ı artık bırakıyorum, bu sezon Trabzonspor'u destekleyeceğim'' demiş. Recebim ıslıklama üstüne zaten varını yoğunu kocasına saklayan namuslu türk kızları gibi ''GÖSTERİYORUM AMA VERMEM!'' buyurdu. Oh ne güzel  sanki kendi banka hesabından parayla aldı çimentoyu suyu. 

Kesinlikle bu konuda en güzel açıklamaları dün akşam 5N1K'da Aldürrahim Albayrak orta ikinci sınıf seviyesinde lazcasıyla yaptı. Adam resmen türkçe klavyeyle ingilizce mail yazar gibi konuşuyor.

''Cüneyt abicim biur tane galatazaray varidur oda bizum galatazarayımizdur. Buçün bende şizler kimin (gibi) sayın paşpakanimuza yapilan isluklamadan sebep çok üzcinum. Bana isluklarsan bende sayın paşpakimizun verdiğu tepçiyi veriridum. Biz buçün bitun galatazaraylilar olarak mectup yaziduk sayın paşpakanimuza.''

Premenstural sendromlu karılar gibi bir hassasiyet, bir asabiyet, bir alınganlık. Diziyi beğenmedim izletmiyorum, alkol kullanmıyorum içtirmiyorum, ıslıklandım kafam bozuldu stadı vermiyorum, ceketime yumurta bulaştı mahkemeye veriyorum, böyle sanat olmaz içine tükürüm, öyle heykel olmaz olsa olsa ucube olur.

Ama hepimizi kucaklıyor gerçekten aynı diziyi izliyoruz, aynı yazarı okuyoruz, takip ettiğimiz sanatsal eventler aynı, aynı açılışa gitmek için kıçımızı yırtıyoruz, aynı ipodu kullanıyoruz, bizde malvarlığımızı satıyoruz aynı aynı ya bu kadar olur, bizde ana avrat küfrediyoruz ama hiçbirimiz koskoca devleti yönetmiyoruz arada incecik, tizden bir fark var.

Kucaklamasın arkadaşım doğru dürüst yönetsin yeter.

Recebime alternatif bulamayan kararsız seçmen grubu varya şöyle minimal yaklaşık 10 milyon TC vatandaşı kadar ben onlara buldum hiç yorulmasınlar artık tek alternatif var oda digiturk  3. kanal.

Neyse yetti artık... Haftasonu sinemaya gittim. Love & Other Drugs'da Ceyk Cılennhoal ultra muhteşem ötesi yıkılıyodu yine. Ama olmuyo adam eski cazibeyi bir türlü tutturamıyor! Kirsten Dunst'dan sonra, önce Reese Witherspoon sonra Taylor Swift embesiliyle çıkmak; Beren Saat'den sonra, önce İclal Aydın sonra da Kendi'yle çıkmak gibi.

Bambaşka bi yazı yazıyordum yine tepemi attırdı.  Ne demişler sayın sayınlarımız ''twitter cıvıtır''. ey allahım ey!!!

No comments:

Post a Comment