Friday, November 20, 2009

İT- Girl EZGİT




DAHA ZAYIF OLMALIYIM. DAHA ZAYIFFFFFFFFFFF!
Düşündüm, taşındım işbu bilogumun müspet veya menfi hiçbir amaca hizmet etmediğine karar kıldım. Sizmisiniz feysbuktaki arkadaş listemin ( çok kuul bi karı olduğım için 250de stabil tuttum.) 10da biri kadar bile followerım olmayan bre nankörler, bende bundan mütevelli latest feyşin trendleri takip eden hottest İT-Girl bi modabilogırı olarak hayran popülasyonumu artırmaya çalışacağım.



Şu an siyah küçük elbise ve yumurta kabuğu reeeaannklııığğ  (e harflerini a olarak vurguluyoruzki  ARI SATMIŞ NAMUSU KİRAYA VERDİ VERİCEK, AŞAALIK SLUTTY Bİ SOUND yakalayabilelim) kanel babet ve hağğkii renkli Kiloe Paddington kombinimle işteyim. Bi moda bilogırı olarak şahsen ben kombinlerimi gece uyumadan önce sabah için hazıreder, öle iştişareye yatarım.
Öğlenleyin HARVEİİY NİKİLSINDA gördüğüm kırmızı tabanlı cristiyan labuteyn sitilettolar, 5 katı fiyatına satıldığı için d. sabancı çetindoanın suratına  uçan tekme atma hissi uyandırdı.

                                                                 stil ikonam


Bülüüüüüü Mücevherlerinin hepsinden istiyorum, almazsam çıldırarak fare zehri içip, bileklerimi keserek, paraşütsüz boğaza scuba diving yapacağım.


Bu arada dün akşam oduncu gömlek, siyah sikiniiy etek ve supergayy sinieekır kombinimle mateim S. ye fotoğraf çekimine gittim. (baydı way aynı kombini Vogue un September editionında ŞİYENNA MİLLIRDA görüp adore etmiştim, yemedim, içmedim, azimle s...m betonu deldim, gittim aldım)

                                                               ikissuorgdan araktır.


Uzun zamandır aldığım en muhteşem haber; Alamancı internet gurusu, gururumuz, en ünlü 100. türk İnternet Mahir for H&M koleksiyonu 2010 Mayısta on the marketmış OLEY!

ULUSA SESLENİŞ: Kendime yeni bir sikecuul yaptım; artık her sabah güne 1 saat ebru şallıylan pilates yaparak başliyacağım, ardından bebek KİÇİNETTEde low- calorie rezalet bi kahvaltı çekeceğim, öğleye doğru akaretlerden Nişantaşına doğru yollanıp herbir modaevinin önünde 15 dk yalanıp, oh my god buna kesin sahip olmalıyım diye nevrotik karılar gibi kıçımı yırtıp, brasseriden ağzı açık ayran delisi gibi oraya buraya sırıtaraktan zengin, ferrali koca arayacağım.



Uluslarası kabul görmüş bi gerçektir. HER GENÇ KIZ VE ANNESİ ZENGİN KOCA İSTER. Anne 50 senedir aynı yatağa girdiği p..si sütlaca dönmüş adamdan yılar, yavrukuşu bebesini gazlar. Genç kızda hiçbir erkek tarafından evlenilecek karı olmaya layık görülememenin verdiği göt olma hissiyatıyla, ben zaten zengin koca istiyodum ayakçılığı yapar.


Bitiriyorum zaten zar zor sahip çıktığım temyiz kudretim henüz ellerimin arasından kayıp gitmeden.(temyiz kudreti: ayırt etme gücü, akla sahip olabilme yetisi.)
HAMİŞ: '' Alkole yatırdığım parayı modaya yatırsaydım, şu an Karl Lagerfeldın muse u olmuş, beleşe celebritylikten ezdiğim dolarlarla  her akşam Cipriyanide Lindsay Lohanla partiliyo olurdum.''

No comments:

Post a Comment