Friday, October 9, 2009

INE RİLEYŞINŞİP


ÖÖÜÜRKEK BİRİCİK AŞKI, CANININ İÇİ SEVDİCEĞİNDEN NE İSTER?

1- Sevgilim Hanım hanımcık, fransız ekolü müreppiyeylen büyümüş kibar, mütemadiyen sevgilisini goygoylayan, ööüürkeğinden boynuzu yedikçe devleşen, boazına vur lokmasını al bi kız olsun..

ah be koçum sen istemeye devam et evren sana mutlaka yollar ama sen şimdilik ananı hatta babanı, play stationını ve o 15 gundur ustunde paralanan ayberkırobi tshirtünüde al git!

2- Sevgilim erkek gibi küfretmesin, ağzı bozuk olmasın..

aaaz aaaz diilki lağam...cok mantıklı bi istek gönülden destekliyorum ama o aaaz senden onceki 25 psikopata saydırmaktan bozuldu retrosu biraz zorrr..

3- Sevgilim sürekli jartiyer beybidol veya stringle gezsiin...

işte çok mantıklı bi istek daha sayın seyirciler. ama o bacakta kopçası cıktımı cıktıysa nereye girdi düştümü kaldımı öldümü çok sıkıntılı bi underweaaahh.. string için zaten fazla sölenicek bişey yok zaten g.t. giren bişeyden ne hayır gelir.. çok istiosa alsın agent provocateurden 3 5 takımda memnuniyetle giyin. sürekli babaanne donuylada gezmeyin ilişkiyi yokuşa sürmenin alemi yok!

4- Sevgilim annem gibi olsun..

yine freud gene freud, allahım ne vardı ananda bu kadarda evden yarıçıplak koşarak kaçtın..
he güzel yemek yapsın, sevgi dolu olsun diyosanız ok altına imzamıda korum ammavelakin bütün gün cnm oglum yakışıklı oglum bütün kızlar oğluma yanık aaa bak amcası oğlum pi..sine tarzı muamele bünyeye biraz terso kaçar..

5- Sevgilimin vücudu güzel olsunn..

isterler ve sizden 10 kilo fazla sivilceli ve laz bi kız için terkedilirsiniz.. 160 cm e 49 kiloyum daha hala şişko damgasını cüceyide yiyorum ama bunu küçük karakterle yazıcam hihohohhaaa yiorum annamıyorumki İLİŞKİ İÇİN KİLOGRAM BAZINDA TAKRİBİ KAÇ OLMAK LAZIM?

6- ve ve veee en hayati istekk SEVGİLİM DIRDIR ETMESİN...

e hani annen gibi sevgili istiodun nolduu koçum? demezlermi anan fransız, babanda lihteşayanlıydı da bu zamana kadar isviçredemi yaşıodun ( burda kastettiğim sınırsız özgürlüktü fazla metfora kaçtım korkarım).. yok arkadaşım malesef karı dırdırı bitmez bi-te-mez! NEDEN?? şöyleki o ayaktan çıkan çoraplar sehpabın üstüne konur, tuvaletin kapaa asla kapanmaz, gözler fıldır fıldır mini etkeli sarışın ruskızı kovalar, 2 3 güzel laf anca senede 3 veya 5 defa oda dini ve milli bayramlarda sölenir etc. etc.......

KADIN AŞK BÖCÜÜSÜ, EVİNİN REİSİ, YİĞİDOSUNDAN NE BEKLER, NE UMAR VEFAKAT NE BULUR?

1- Sevgilim bana para ödetmesin, yada sevgilim genellikle bana parra ödetmesin yada nolur sometimes ödetmesin bari..

biliyorum çok damardan girdim konuya ama bildiğiniz gibi diil çok dertliyim bu konuda malesef! şöyleki ŞU ANA KADAR HAYATIMA GİREN ERKEKLERE YATIRDIĞIM PARAYI EĞİTİME YATIRSAYDIM KADİR HASIN OCAANA İNCİR AĞACI DİKMİŞTİM!! (çok önemli not: altını bidaha ciziyorum şu ana kadarki şu anki diil!)

Yani golddiggerlık mertebesinde, gözü yükseklerde w otel senin zuma benim bi karıda diilimki annamıyorumki , ısmarlicaan en fazla 2 guzel yemek 3 tane bira onudamı fazla gördün be allahsız molyer, shame on you shamee!

2- Sevgilimin arabası olsun hatta mümkünde ferrarisi olsun beni evden alsın eve bıraksın..

tamam bazen özel şöföre bağlayabiliyoruz ama evden alsın eve bıraksın ne kadar MÜTEEĞĞVAZIIII bi istek dimi onu bile bulamayanlar var işte what a pitty..

3- Sevgilim bana sürekli canım aşkım bitanem çok güzelsin desin, sürekli goygoylasın

çevremdeki ilişkilerden yaptığım tespit sonucu erkekler 2 çift güzel laf etme özürlü, heleki ilişki biraz eskimeye başladımı ooooo PAŞALAR İİCE VİTESİ BOŞA ALIO.. allahım bre genuislar; kızlara güzel laf soyleyince g..tleri kalkmaz, sizi bırakmaz, hatta ve hatta dahada aşık olur sever öper koklarlar..

4- Sevgilim 3g olmasın

Türkçe meali: GODOŞ, GÖRGÜSÜZ VE GÜVENİLMEZ olmasın...

1G- Godoş olmasın derkeenn medyum ketovari bir yaaaani çekiyorum sizlere yaaani SEVGİLİNE SAHİP Ç-I-K-A-C-A-K-S-I-N arkadaşım okdr!! kız bi erkek arkadaş ağarlığını hissedecek, arasıra hafif bi kıskançlık, biraz ses yükselmesi, bi dur bi yapma denecek... öyle yok ben rahat bi adamım özgür bi ilişki olsun bugün seni yarın onubunu HÖÖÖÖÖSTTTT! kızda armut toplamaz oda bi özgürleşirki ferradiden düşüp eşşeee binmiş gibi olursun benden sölemesi

2G- Görgüsüz olmasın derkeeenn tekrar bi yaaaanni biraz nerde naapıcaağını bilsin yaannni VOGUEDA ÇIKTIINIZ DATE E DONDAN BOZMA KAPRİYLE gelmesin...kro kro marka olan herboku üstünde taşımasın, etiketçi olmasın, zaten o markalara yatırdığı parayı biraz ilime bilime kitaba yatırsaydı böle KROZAN AMELESİ bi herif olmazdı.

3G-Güvenilmez olmasın yaaanii güvenilir olsun.. bu kadar daha bunun ne açılımı olucakki ?
BERABERKEN KIRDIĞINIZ BÜTÜN NANELER, AYRILDINIZ GÜN İNTERNETTE DOWNLOAD REKORU KIRMASIN! hahaha ben avukatım zaten bana bu numaralar sökmezz ondan içim rahat oohhhhh






No comments:

Post a Comment