Tuesday, October 26, 2010

BURCUCUĞUM ÇOK GÜZEL ÇIKMIŞSIN CANIM. HANGİ BURCUYDUN?


Bu aralar içimde bir yangın var, hem yorgunum birazda suskun. Sabah olmaz gönlümde yar sancım var, hep dargınım birazda kırgın...

Her gün astroloji okuyorum sıfır inançla ama artık abarttılar bu ne be? Son 3 aydır önce Merkür geri gidiyodu önemli karar almicaktım, dijital alet sıkıntısı olacaktı, hayat rölantiye geçicekti etc. Sonra Jupiterin gazımı vardı neydi yine sürekli interruption, sıkıntı mod. EEEE tam dedim ohh herşey bitti bugün gazeteyi bi açtım Marsın bilmem nerdeki hareketi yüzünden aman Aralığa kadar önemli karar alma, yine sinir yine stres . Burçlara tapan bir insan olsam hayatımın son 8 ayını bakkala gitmeden geçiricektim resmen.

KOÇ BURCU; Okuduğum bütün burç astrolog, medyum, hacı hoca etsektralara göre kocam ya koç ya boğa olucakmış. Onu bunu bilmem annem ve en iyi arkadaşlarımdan biri koç, gerçekten en merhametli,  en en en iyi kalpli, en en içimde hayran olma isteği uyandıran burcu  koç burcu dyicektim ki tam istisnalar kaideyi bozmazmış Allah bir dese inanmam o kadar yalancı o kadar kafa mersine dil tersine olurlar.

BOĞA BURCU: Asrolojistlerin beni beşik kertmesi yaptığı burçlardan bir diğeri. Ergenken posterini duvarıma astığım boğa burcu bir celebrity bile yok. Korkarım Vedat Milor bir boğa; 10 parmağıyla ağzına ite ite semiriyo ya o dürümleri, köfteleri offff ne yerler aman ne yerler, ekmek arası makarna bile severler Bu arada ilk aşkım boğa burcuydu ne sevmişsem gittim 10 yaşında Susan Miller kitabı aldım. Boyu devrilsin yazlıkta kuzenimi öptü böyleeeeeeeeeee gaddarrrrr bir burç.

İKİZLER BURCU:   HUUUUUUUUUUUUUUUU  en korkuğum, en dengesiz, en kapalı kutu, en manyak, en serial killer desem ne kadar mutlu olur ikizler burçları işte böylede saf temiz kalpli olurlar. Benim en sevdiğim burç. Kesinlikle hiç dengesiz olmazlar çünkü hıyarlıkları ve gelgitleri gayet stabildir . Daimi surette duygusal devinim stayla takılırlar. Allahım bir insan grubu düşünün işi yok, gücü yok otursun 24 saat hayata, insanlara , hatta varoluş nedenlerine olan hislerini ölçsün tartsın, kessin biçsin.

YENGEÇ: Bütün kızlar toplandık yengeç burcu erkek aradık ilk bulduğumuza yapıştık, ohhhhh be iyi yere dükkan açtık. Hahhahaahh cidden evcimenler mi? evet.. Aileye bağlılar mı? evet... Ana, baba, çocuk sever mi? Bayılır, tapar, ölür biter.. Ama sana bana değil tabikide kendi anasına ölür biter. Evlilik hayatına, aile ortamına bayılır. Allahım nasıl içinin yağları erir HAYATIMIN ERKEĞİ, YENGEÇ ERKEĞİ diye, çıkarsın çıkarsın senelerce çıkarsın herşey iyi güzel.. Evet gözü dışarda olur ama bişey yapacağından değil ki, bayılır herkes ona baksın konuşsun diye . Paniğe kapılır dakkada bir saydırırsan ömrün boyunca boynuza mahkumsun, tren kaçtı. Biz karı kısmı burçlara takık olduğumuz için bekleriz ki hep bir beyaz atlı yengeç erkeği elinde 9 karatla gelsin diye. Allahtan umut kesilmez ne diyim. (kesin tepki görücem biliyorum ama benim hayatta en sevdiğim, en yakışıklı, en iyi, en süper adamlardan biri hatta ta kendisi yengeç her yerde söylüyorum tam evlenilicek erkek diye ama kimseyi inandıramadım.)

ASLAN: Çok ciddi anlamda psikolojik sıkıntıları olduğuna inanıyorum zira hangi insan tipinin burcu yüzünden götü kalkar?? Burca dayalı özgüven sadece aslan burçlarında var heralde. Çünkü aslan burçları ormanların kralı olur, herkesi yönetir, en beğenilen olur, en tapılan olur etsektrağ. Ormanda yaşasam yusuf yusuf aslan kovalardım ama medeni dünyada heralde zor.

BAŞAK:  Kendi burcum diye söylemiyorum ama gerçekten evet holy meryemiz, aşırı sıkıcıyız, çok az konuşuruz sürekli temizlik yaparız, aşırı bayık, içine kapanık, depresif insanlarız. Hahaahha. Bir özelliğide örtüşsün birtanesi yemin ediyorum din haneme Medyum Keto yazdırıcam. O köyden alınacak kız oğlan kızların hepsi başak burcu ekmek musaf çarpsın Fatmagül bilem başak.

TERAZİ: Al bi yalancı daha, koç burçlarına allah bir dese inanmam dedim ya bunlar allahın ta kendisi olsa gel evladım seni cennete götürim, okim, üflim dese ikide şahit isterim. Böyle dengesiz, böyle gözü dışarda, böyle fikriyle zikri zıt insan olmaz, olamaz. Ama en eğlenceli, en şeytan tüylüsünden cinsinden en albenilisinden olurlar ah be...

AKREP: Nam-ı diğer yürüyen libido, kinci maximus. Tek bir yorum yapıcam babam akrep burcu ben tek çocuğum... Kin nefret olaylarını sevmem, bilmem KEEP IT COOL, REAL AND CALM  felsefem, makarna yer Hindistan'a giderim namaste aheste..Bide sanata düşkün kısmısı da çıkıyo en nihayetinde bi modacımız var.

YAY: Çok çapkınmış, çok hiperaktifmiş eeeee?? Varlığıyla yokluğu bir. Lise çağlarının en popüler burcu, ye babam boynuzu Sezen dinle. Bunların yerini koca derdine düşünce yengeç burcu alıyor. Kelebek gibi ömrü, allah bahtını güzel etsin...

OĞLAK: Bu çeneyle hayatımda bir tek oğlak tanımamış olabilirmiyim bir tane ya bir tane.. Öve öve biteremiyor Rezzan teyze. Kutsal kase gibiler gözümde, hint kumaşı, anzer balı, dört yapraklısından yonca misali.

KOVA: Buyur burdan yak; işte genius işte manyak. Karadenizlilerin %90ı hangi ayda doğarsa doğsun kova burcu doğarmış.  En zekiler okeyt, on numara komikler okeyt. Ama hangi insan her bulduğu genç bayanın/bayın ardından dalağı patlayana kadar ağlayıp zırlar,  yeni birini bulma ihtimali  olduğu anda  da hafızayı resetleyip yeni aşklara yelken açar? (ihtimali diyorum bi gülümseme, bi bakışma hatta ve hatta aynı anda aynı yöne giden 900 farklı arabadan birinde olman yeter)

BALIK: Öff cidden anca bi büyük rakıyla giderler. Hepimiz emocuyuz, hepimiz duygusalız ama biz yetişkin insanlar doğumu takib eden 6. aydan itibaren günde 19 saat zırlamayı bırakıyoruz. Aşka mı aşık? Hayata mı karışık? Kendine mi bulaşık? Ağlama oğlum rahatlarsın demek lazım heralde.

He bide Çin burçları var fare, domuz, öküz, it, uğursuz, meymeletsiz çıkıyosun o Çinlileride Ahime dava etmezsem nolim.

To sum up with ( In conclusion vardı bide ay o kompozisyonlar ne bitmezdi yaz babam yaz yaz yaz o kalıbı kullan bu bağlacı kullan, ona zarf at, bunu edatla) Ay jast biliv in humanite, liberte, egalite, fraternite! Pek sevmiyorum astrolociyi, ne yalan borcum olsun sevenide, sürekli konuşanıda sevemiyorum.
 
Hamiş: Galon galon bira içerim, fiks menü diye rakıya abanırım, Diadan alınma Avanos şaraptan başkası midemde ağrı yapar, amca yarım babacığımın doğum günüsü diye bir bardak şampanya içtim olmayan migrenim hörtledi. Alışmış kudurmuştan betermiş, alışmayanda paçalısı bile durmuyor.

No comments:

Post a Comment