Friday, September 30, 2011

Gelişine




Andy Rooney diye bi çapsız demiş bunları. Bu kadar iyimser bi kafaya ulaşmak için ne kullanıyor merak ettim. Benim geçmeme 2 sene var ama bir anda bir ışık hüzmesi içinden nur inmezse; uzaktan yakından hiçbir mümkünatı yok bu belowdaki followinglerin! Siyahla yazılıları o didi, kırmızıylan puntoluları ben didim.

Otuz yaşını geçmiş bir kadın asla sizi gecenin bir yarısı uyandırıp ne düşünüyorsun? diye sormaz. Umurunda değildir çünkü ne düşündüğünüz.   

Yarrraaama umrunda değildir, ''geldim 30 yaşıma geldim kocaya gitsem geri dönmem, dönsem kedi alır, adını Ahmet koyar, yarim diye onu severim '' ayıp günah diye, dili dimağına yapışır, boğazı düğümlenir, sesi çıkamaz.

Eğer otuzunu aşmış bir kadın TV deki maçı seyretmek istemiyorsa, söylene söylene TV'nin karşısında yanınızda oturmaz. Yapmak istediği bir şeyi yapar. Ve bu genellikle daha enteresan bir şeydir. 

Ultra enteresan bir şey olarak gmail, facebook ve twitter şifrelerinizi çözmeye çalışır ki genelde bazı embesillerin yemek sepeti şifresine karşılık gelen şifredir.

Otuz yaşını aşmış bir kadın kendini yeterince iyi tanır ve kendinden emindir...  

Ya bi siktirin hangi kadın kendinden emin olur????!!!! Ne yiyelim dersin; farketmez, ne içelim dersin; farketmez,  iyimisin dersin; hmm felan yaneeee, sevişelim dersin; beni seviyor musun aşkaaaaaam...

Kim olduğunu, ne olduğunu, ne istediğini ve kimden istediğini bilir. 

Bildiğim tek şey var o da kesinlikle hiçbir şey bilmediğim. Adımı sorsan Ezgi diyemiyorum.

Otuzunu aşmış çok az kadın onun hakkında ya da yaptıkları hakkında ne düşündüğünüzü önemser. 

Siklemiceğim hamsterım bile olmadı şu ana değin, kapıcı bile acaba benim hakkımda ne düşünüyor meraktan ölürüm!

Otuz yaş üstü kadın çoğunlukla büyük aşklara, ömür, boyu sürecek bağlılıklara doymuştur.

30 yaşına kadar ne yaşadığına bağlı. He doydum derse bi sorarım kim doyurdu? neyle besledi? bacım ver o yiğidin aslanın bbmini whats appını derim.

Hayatında en son ihtiyacı olduğu şey bir başka mız mız, devamlı söylenen, ne yapacağına karışan, yapışkan bir aşıktır.  

Yani bunun yaşla da pek alakası yok. Allah yapış yapış, mıymıntı herif sevmez; çarpar, yamultur, pipisine su döker çektirir yemin billah! Bana biri Ezgi şunu şöyle yap derse zaten direk seri katil moda alıp, neresini kesip neresine diksem diye düşünüyorum.

Otuzunu aşmış kadın, ağırbaşlıdır. Bir operanın ortasında ya da pahalı bir restoranda sizinle çığlık çığlığa kavga etmesi çok nadirdir. Ha tabi hakettiyseniz, size vururken de hiç tereddüt etmez, sonuçlarına katlanmayı da planlayarak. 

HAHAHAHHAHA . Ağır mı bilemem benden olsa olsa baş olur. Pahalı restoran görücek götüm de bi de kavga çıkarıcam varoş karılar gibi. Öper, koklar, tütsüler yakar, hint yağlarıyla masajlar, ayaklarını tuzlu sulara basarım.

Otuzunu aşmış kadın övgüler yağdırmakta çok bonkördür, çoğu  hakedilmemiş bile olsa... Çünkü takdir edilmemenin ne olduğunu iyi bilir.  

He bak en sikkosu bu. Ölsem yalan söylemem. Bağrıma taş basar zehir içer kan tükürürüm kimseyi yalan yere goygoylamam. Ama zaten goygoyu haketmeyecek biriyle de olmam. Ha siktir ultra mega dev elegan bir bayanım ben yaaa.

Otuzunu aşmış kadın sizi bayan arkadaşlarıyla rahatlıkla tanıştıracak kadar kendine güvenir. Daha genç bir kadın, en iyi arkadaşını bile görmezlikten gelebilir, yanındaki adama güvenmediği için.  

Bunun da ''yaş otuz, göte güven tavan''la alakası yok! Çünkü gönül güzelliği denen bir şey eşşek herif, sığ it!

Otuz yaşın üstündeki kadın sizin onun arkadaşına ilgi duymanızı hiç sallamaz, arkadaşının onun aldatmayacağını bilir.  

Bok sallamaz. Önce  götü 3 buçuk atar sonra kabusu olur, sonra o karının ağzını yırtar, sonra gider bütün maaşını jartiyere yatırır. Sonra da git bi daha o karıya bak, yerse!

Kadınlar yaşları ilerledikçe medyumlaşırlar. Ona günah çıkarmanıza hiç gerek yoktur, onlar her bir haltınızı bilirler.

Bak bunu bazı ruh hastası sadece ev, iş, zengin koca, illa da ilişki, yalvarıyorum pipi, noooolur erkeeek diyen karılar yapıyo aman diiim.

Otuz yaşını aşmış bir kadın kıpkırmızı bir ruj sürdüğünde bu ona çok yakışır. Ama daha genç kadınlarda böyle değildir.  

Off kıpkırmızı ruj yakışır mı bilemem ama eğer THE KATE MOSS değilse fena derecede evde kalmış, menopoza bağlamış karıdır o! Kaç koçum, kaç paşam, nefesin yeterse!

Otuz üstü kadınlar açık sözlü, doğrucu ve dürüsttürler. Ne kadar geri zekalı olduğunuzu bir çırpıda açık açık söyleyiverir, eğer bir geri zekalı gibi davrandıysanız. Onun için ne anlam taşıdığınızı merak etmenize gerek yoktur. 

Valla ben bunu ceninden beri yapıyorum. Eğer bu 30 yaş üstü model kalifikasyonu ise, hayatımda ilk defa bir konuda bir adım öteye gidebilmişim. Eleştirin, yerin dibine sokun, dalağını deşin, ağlatın, öldürün!

Evet, birçok sebepten otuz yaşını aşmış kadınları beğeniyor ve takdir ediyoruz.

 ''Kadınlar çiçektir ve çiçekler su ister'' Anladın sen onu...

No comments:

Post a Comment