Friday, September 23, 2011

Taytıl Bulamadım






''Birini seviyorsan rahat bırak, seni bir tur boynuzlayıp geri dönerse zaten hep senindir; he yok dönmüyorsa orospu cocugunun önde gidenidir'' zaten hiç senin olmamıştır. Cümleyi bi kerecik benim için baştan okuyun ve nolur bir düşünün, kendinize bakın (sonra bana bakın sadly you aren't me http://www.youtube.com/watch?v=ENHYjW83Oxs&feature=fvst) Böyle bir olay mümkün mü? Yok kaçan kovalanır, yok seven sikilir; siken sevilir nasıl olabilir? Ben her zaman olduğu gibi; helal süt emmiş, uzun boylu ve ultra yakışıklı, bohem ötesi bi herif bulucam sonra sikime takmicam, öyle bön bön beklicem, o da ''ha siktir lan ezgiiiiiii'' diyip geri gelicek!! Ya da benim gibi ultra, mega, dev, ekol, efsane güzel very big cat yo bir kızı, adamın teki gelip bulacak sonra siktirip gidicek, ben de; benimle hiç ilgilenmeyen, kıçının kılını bile kıpırdatmayan, öküz trene bakar gibi duran bu adam için bilek kesicem????

'' Neşeli ol ki genç kalasın, kimseyi sikleme ki prim yapasın '' geyiğini hangi atamız bulduysa asosyal ergenin  önde gideniymiş ve bu yüzeysellikle muhtemelen; aç, sefil ve tek başına bir mağrada gebermiş. Bunun aşkla da pek ilgisi alakası yok aslında. Sevgili de olsa, arkadaşta olsa, karı-koca da olsa, iş arkadaşı da olsa, patron da olsa, hepsini geçtim sigara aldığın bakkal bile olsa ; bir insan benim hayatımdan 3 dakika bile yiyorsa bence önemlidir, mutlaka birbirimizden öğrenebileceğimiz bir ilim, bir irfan vardır. Birini siklemiceksem nie diye; vakit, çet, msj, whats app, tweet, friend request, bbm, goygoy... gibi nefesin anvai hip çeşitlerinden birini harcayayım? Yani ben kimseyi siklemim, kimse beni siklemesin, üçgen biçiminde birbirimize takalım, bunun adı da sevgi mi olsun?? 

Ben insanlarla uğraşmayı seviyorum, biri de benimle uğraşsın istiyorum. Hayatıma her yeni giren insanla birbirimize ''ya bu deveyi güdelim ya da siktir olup ölelim'' diye bakıyorum. Kimse kimseye yanlış yaptın doğru yaptın demesin, sıkılıp depresyona girip köşesine çekilsin; 30 yaşında olup bir cenin beyniyle hayatımıza devam edelim. Ben değişmem, insan ırkı dersen zaten embesil uğraşmayacaksın, kendi haline bırak! O zaman niye doğuyoruz, niye büyüyoruz, niye okuyoruz, niye dinliyoruz, niye izliyoruz, niye kokluyoruz, niye dokunuyoruz, niye yaşıyoruz ki? Mal gelip mal gidelim. İnsan konuşa konuşa hayvan düzüşerekten anlaşır ya hayvan kadar olamadık, öyle bile anlaşamıyoruz!

Bence kendinizi ne kadar dev aynasında görüyorsanız karşınızdakini onun 2 katı görün ki, bırakın biri elinizden tutsun, sizi mutlu etsin. Belki yeni bir şarkı öğreneceksiniz, belki yeni bir kitap, belki bir şarkı dillere pelesenk olacak, belki amuda kalkmayı, belki ayağınıza taş bağlayıp köprüden atlamayı, belki hayvanlamasına küfretmeyi. (Ben şahsen insan ilişkilerinde genelde bu en son kısmı obzörve edebiliyorum panpalar.)

Biterken, yine ve yine hayatımın filmi geldi aklıma, ordan arak bir kuple favourite quote ile bitireyim: Tam 2. dakikada giriyor.. Hayatımda duyduğum en en en muhteşem söz öbeği! Nedensene yeni template linklemiyor o yüzden ahada bu linki http://www.youtube.com/watch?v=XIizh6nYnTU

No comments:

Post a Comment