Wednesday, September 9, 2009

let's pretend none of this ever happened


yermisin 4 tekila shotın üstüne YASAK ELMAYI!!!
azına koduun gibi oturdumu mideye..... at kuyruklu fındık g!!lü süt beyazı rus kızlara saldıran ,sağ elde mütemadiyen sek rakıyla dolaşan, karaciğeri armut ağacı dibine gömdü gömecek gibi kankırmızı suratlı laz uşakları gibi hallendinmi last nayt..

eh be arkadaşım naptın sen? 30 yaşına geldin hatta yaş 35 yolun yarısı

(ahanda tam bu noktada Cahit Sıtkı Tarancı'dan bir reklam alıorum)


Yas otuz bes! Yolun yarisi eder.

Dante gibi ortasindayiz ömrün.

Delikanli çagimizdaki cevher,

Yalvarmak, yakarmak nafile bugün,

Gözünün yasina bakmadan gider.


he heeyttttttt yavaşş 35 hangi yolun yarısı? cahit sıtkı tarancı ne demek istedi ? aslında şair 35 derken aslında nerdese kendi ömrünün son baharındaymış (bknz:1910-1956) nese güldürürken düşündürdük yetti gayrı...


hemen konumuza geri dönüyoruz ne diyoduk naptın sen? 7 saat önce alkolle robert pattinson(iki gözüm önüme aksın ekmezsiz yerim onu ) gelen herif, veyahood 8 saat önce bira yanında alessandra ambrosio gibi giden kız SABAH KALKINCA AYŞEN GURUDAMI OLDU?? hele hele bide pedofiliden cezai sorumlulukda dogcaksa hemennncecik


1- ya; AYIRETME GÜCÜNDEN YOKSUNU OYNA ( yani daimi gerizekalıyım, o sırada gerizekalıydım, gerizekalılııım butun sosyal cevrem tarafından bilinir, yadaa ki en mantıklısı ÇOK SARHOŞTUM HATIRLAMIYORUM!!)ki yaklaşık 15 senedir aynı bahaneyi kullanıyorum artık yemiyo hahahah


2- ya; aslında ben 35 yaşına geldiimde, bi umut belki evleniceem haliyle BU SAATE KADAR AŞIK OLDUĞUM BÜTÜÜN SAYKOLARDAN YILDIM ekmeksiz susuz kapının önüne konmaktan bıktım ARTIK SANA KALDIM diceeem BEYAZ YAKALI ANA KUZUSU LOOSERA sakliodum vörcinitimi ziftah sana kısmetmiş..


3- ya; BUBAMGİL AŞİRET MEMBER vallaha duyarsa bacaana sıkar o yüzden sakınn kimseye söleme bunu emi? yoksa seni allah bile kurtaramaz...


4- ya; the chepeast ve malesefki en yaygınıst aa bana noldu bilmiorum. aslında hiç öyle senin bildiin kızlardan deelimki ben ramazanda kuranı kerimimi okur yatarım ÖÖÜÜRKEKMİ Hİİİİİ NAMAHREM TÖBE TÖBE! anamgiller zate beni göccükkene bizim ahırdaki sarıkızlan kerrtii...


5- yada; di other cheapest AY BEN ÇOK ISSIZ Bİ ADAMIM vallaha kimseye bağlanamam ZATEN DAHA 15 DK ÖNCE YENİ ÇOK YOĞUN Bİ İLİŞKİDEN ÇIKTIM nefes almaya ihtiyacım var ( ay nefes boruna sığır kaçsın emi)


D-İ-Y-E-C-E-K-S-İ-N-İ-Z!! başka yolu yok...

No comments:

Post a Comment