Saturday, September 5, 2009

nemenem birşeybu biloğğgırlık




NEMENEM BİRŞEYBU BİLOĞGIRRLIK?


27 yaşıma girmeye tam tamına 10 gün kala halen daha 13ten gün almış alkolu yeni keşfetmiş ergen çoçuklar gibi leş gibi bir mideyle titrek ellerimlen entry girmeye çalışıyorum.


allahım nolur bana bir akıl fikir ver bir hali yola sok bi el at.

neyse gelelim asıl meseleye tabikide allahın hergünü moda ikonası genç kukucannar gibi riccardo tisçççinin son kreeöössyonlarını upload edip gidin koşun alın, ben hemencik aldım bubamgil çohh zengin yazcak kadar zevzek işlere ayıracak vakt ve enerji sanırsam benim bünyede yok. tabikide araya beğendiğim işleri ( ayyy bu laftan nefret ediyorum aranızda reklamcı sanatçı artist zirzop püsürle date etmiş olan varsa sık sık karşılaşmıştır) koymaktan gerikalmayacağım.


nemenem bişeymiş şu bloggerlık kapıdaki simitçiden bakkal kaaasım amcaya kadar herkes ayfonundan bilog kovalıoo. hergenç kız ayda 3 kere agdağğylan beraber 8 değişik bilog açıyor herbirine çarşaf çarşaf entriyler fotolar upload ediyor, dahda dayanamayıp tividırrlıyor. cok takip ettiiğimde yok toplasan 3 5 tane blog okuyorum okdr. Ama artık hafta içi sık sık maruz kaldığım kro suratsız antipatik adliye mehmurlarının ve avkat amcaların verdiği enerjjiyi biyerden çıkartmam lazımdıı ve orasıda bu bilog olacahhtı sayın seyirciler!


hala alkolun etkisinde olduğum için ara ara kafam kaçıyo ama diyeceğim şudurki bilogu olmayana artık kız vermiyolar eyyyyyy kaslı yauuşuklu türk erkeği koş hemen markete git bitanee kol altı deorantıyla beraber kendine bir bilog al! ama kol altı deorantını sakınha unutmaki 40 derece nemle beraber hissedilen 170 derece sıcaklıkta bizi bayıltma!

No comments:

Post a Comment